Nákup bez rizika

 

"OJETÁ PNEUMATIKA nerovná se ŠPATNÁ PNEUMATIKA", jak prodejci nových pneumatik rádi užívají.

Je logické, že nová pneumatika má jiné vlastnosti než ta, kterou si v pneubazaru koupíte, ale rozdíl mezi nimi nemusí být tak zásadní. I ojetá pneumatika může dobře sloužit i několik let.

Jsme férová firma.
Snažíme se o to, aby byl náš zákazník spokojen a jezdil bezpečně. V tomto duchu se chováme i při nákupu a následném prodeji ojetých pneumatik. Protože svému řemeslu rozumíme, vybíráme pouze ty pneumatiky, které splňují naše požadavky na bezpečnou pneumatiku. Nenakupujeme rizikové kusy a zásadně je klientům nenabízíme. Je pravdou, že si náš zákazník nekupuje nové pneumatiky první jakosti, ale i u ojetých pneumatik existují limity, které je třeba dodržovat. Pneumatiky musí být navíc v takové technické kondici, která zaručuje jejich funkčnost a očekávané chování minimálně 1 sezonu od koupě pneumatik. Nikoli tak, že se začnou krátce po koupi objevovat skryté vady, které se v mnohdy koupí u konkurenčních pneubazarů běžně vyskytují.

 

Na co si dát při koupi ojetých pneumatik u konkurence pozor!

Co se dá o pneumatice na první pohled zjistit?

Obvyklé poškození pneumatik většinou nevznikne výrobní vadou, ale z důvodu nesprávného používání, případně i špatným technickým stavem vozidla.

Ojetý (sjetý) jeden kraj - špatně seřízená geometrie.
Ojeté (sjeté) oba kraje - jízda s podhuštěnou pneumatikou.
Ojetý střed - jízda s přehuštěnou pneumatikou.
Nerovnoměrné opotřebení - špatně seřízená geometrie, nebo závada na tlumičích.
Přetržená vlákna kostry pneumatiky - jízda na pneumatice s nízkým tlakem vzduchu
Deformovaná vlákna - nejčastěji vjetí do díry, nebo prudké najetí na obrubník a přitlačení ráfku na pneumatiku.